En av de vakreste vinterdagene

En av de vakreste vinterdagene

tirsdag 3. januar 2012

Diverse prosjekter

Jeg liker å holde på med flere ting samtidig, av den grunn at det er fint med avveksling. Er jeg lei det ene, bytter jeg til det andre. På den måten blir jeg heller ikke for fokusert og oppslukt i det jeg driver med.

Jeg strikker for tiden strømper til meg selv, i Mirasolgarn fra Du Store Alpakka. Jeg elsker alpakkagarnet derfra! Det er som å strikke i smør, for en fantastisk kvalitet. Jeg har strikket ferdig den ene og har begynt på den andre. Mønsteret står i heftet "Strikk sokker" fra Du Store Alpakka. Sjekk forøvrig ut den fine hjemmesiden deres, http://www.dustorealpakka.com/. Jeg gleder meg veldig til å bruke dem!




Et annet prosjekt er å male om sparksluffa. Vi er så heldige å ha en sånn, som jeg brukte da jeg var liten. Den er laget av bestefaren til ei barndomsvenninne. Den er litt sliten i lakken, og trenger sårt et strøk maling eller to, men jeg klarer ikke helt bestemme meg for farge. Det kan hende jeg maler den i samme farge. Disse er kjempepopulære, og jeg synes det er stas å kunne bruke den til gutten min.



Legger også ut et bilde fra skitur lille nyttårsaften. Bildet taler for seg selv:) Anbefaler alle å finne frem skiene sine. Ha en fin dag!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar