En av de vakreste vinterdagene

En av de vakreste vinterdagene

mandag 2. januar 2012

Velkommen 2012, og velkommen kjære gjest!

Et nytt år er akkurat begynt, det er tid for nye prosjekter og nye mål. Tenk- et helt nytt og uberørt år ligger foran oss, og blir akkurat det vi gjør det til selv. Spennende, men samtidig litt skummelt. Frykten for det ukjente kan gjøre seg gjeldende, men det er unntaket og ikke regelen.

Jula er atter over for denne gang. Jeg har hygget meg med den lille familien min, og storfamilien min. God tradisjonell julemat er fortært i trivelig selskap. Langrennskiene hadde støv fra to vintre tilbake, men er nå brukt til fantastiske skiturer i nærområdet. Jeg kan ikke komme på en finere måte å oppleve norsk vinternatur på, for ikke å snakke om treningen det faktisk er.

Jula for meg er både og. Jeg liker best hverdagen etterpå.
Et riktig godt nytt år til dere alle! Ta vare på de du er glad i:)

3 kommentarer:

  1. Så koselig med blogg Gunhild :)
    Gøy å hente inspirasjon fra bloggeverdenen :)
    Godt nyttår fra Dina!

    SvarSlett
  2. Hei på deg!
    Og gratulerer med blogg:) Gleder meg til å følge med deg, og bli inspirert:)

    Hilsen Lisa Marie

    SvarSlett
  3. Så fint Gunhild. Skal prøve ogfølge med innimellom. Fint hvis du minner meg på det. Du vet jeg og husken min.

    SvarSlett